#dagvandezorg
#weekvandezorg
#zorgwerkt

Maandag 9 maart 2020

365 dagen zorg en welzijn in de kijker

De kick-off van de Week van de Zorg is ook de start van een nieuw project: #zorgwerkt. Onder het motto “toon de sector als hip, sexy en trendy merk en als aantrekkelijke werkgever” lanceert vzw Dag van de Zorg in samenwerking met “Een zorgjob, Ik ga ervoor” en Vlaams zorgambassadeur Lon Holtzer een heuse sociale media marathon.

52 zorginfluencers zetten zorg en welzijn 365 dagen in de kijker en geven om de week de sociale media kanalen van #zorgwerkt door: Instagram, Facebook, Twitter en LinkedIn. Een echte estafette van take-overs.

Het zijn verhalen van en over de sector met insteken over innovatie, duurzaamheid, gedrevenheid, passie en toekomst. Verhalen vanuit kleine en grote organisaties, vanuit zorg en welzijn, ambulant en residentieel.
Een intense en intensieve bloemlezing van verhalen van mensen en teams uit de zorg. Gericht naar het brede publiek. Een kijk achter de schermen van een boeiende sector in volle expansie.

De campagne start op maandag 9 maart 2020 en loopt een jaar lang tot de Week van de Zorg 2021.
366 dagen lang want het is dit jaar een schrikkeljaar. Alle content wordt verzameld op www.zorgwerkt.be.

De campagne #zorgwerkt krijgt ook een plechtige start met een feestelijk avondprogramma
op woensdag 11 maart 2020 in KBC auditorium Havenlaan Brussel.

Meer info volgt binnenkort.


Meer info over alle activiteiten van de Week van de Zorg vind je hier.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Wil je graag op de hoogte blijven van het laatste nieuws bij
Dag v/d Zorg? Schrijf je dan in op onze nieuwsbrief.